3. 4. 2013

Hello and welcome to my blog. I am Veronica and I am 21 years old. I am from Slovakia, studying psychology. Fashion is my passion and shopping is cure for everything. Also fan of kpop and korean movies and actors, marvel comics and movies, healthy food and fitness. Hope you have fun on my blog, luv you all :)



Ahojte a vitajte na mojom blogu. Som Veronika a mám 21 rokov. Pochádzam zo Slovenska (Bratislava) a študujem psychológiu na VŠ. Móda je moja vášeň a nakupovanie je liek na všetko. Tiež som fanúšikom kpopu a kórejských filmov a hercom, marvel komixov a filmov, zdravého jedla a fitka :D Dúfam, že sa vám tu páči, luv you all :)

2 komentáre:

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...