3. 5. 2013

Cocktail dresses/Kokteilky

Ahojky všetci :) Prajem krásne piatočné poobedie. Aké máte dnes plány? Ja si idem dnes asi kúpiť tie balerínky a trošku pracovať do školy. Dnes žiadna párty :D Od rána furt ťukám do počítača, či už kvôli škole, alebo blogu. No a dnešný post ja opäť o šatách z Persunmall. Dnešná téma - kokteilové šaty. Modré a čierne. Šiat podľa mňa nie je nikdy dosť, no podľa mojej mami áno :D Som zistila, že ja takéto kokteilky doma ani nemám, ani nič podobné :/ Dole pridám linky, kde si môžte kliknúť a pokukať si nejaké.
Majú rôzne. Dlhé, či krátke, bez ramienkok, aj z ramienkami. Obyčajné, či s rôznymi nášivkami. Proste všelijaké.
Podľa mňa tieto šaty nie sú nejak extra vhodné na nejakú párty, či disko. Skôr by som ich obliekla na nejakú svadbu, alebo babkinu oslavu :D A celkovo sú tieto šaty vhodné pre staršie slečny, či dámy, ja som skôr za niečo bláznivejšie. Ale samozrejme, kebyže si musím vybrať, tak by nebol problém :) Asi by som si skôr vybrala z tých modrých, pretože čiernych mám habadej (tak sa to píše? :D). Na stránke píšu, že majú kvalitné vecičky, čo môžem len potvrdiť. Kamarátka si vďaka mojím postom o tomto obchode objednala šaty. Došli jej docela rýchlo, sadli ako uliate a sú na parádu. Stále tam majú nejaké zľavy a okrem týchto šiat tam majú aj iné kokteilky a samozrejme veľa iného. Oblečenie, topánky, kabelky a doplnky. No a inak, môžte si tam rovno aj kuknúť nejaké topánočky k tým šatám rovno. Majú ich tam dosť a pekné. A všetko vyzerá fajne :) Teším sa, keď si od nich niečo objednám. Dúfam, že sa vám tento príspevok páči. Ja si napríklad vždy rada prečítam príspevky od iných blogeriek o nejakom online obchode, ktorý nepoznám.
Vždy sa mi nejaký zalúbi a ponachádzam veľa vecičiek :) Kuknite teda aj sem, pretože tu majú fakt celkom dobré veci. Linky sú úplne na spodku ↓ ↓ 

Majte sa krásne a užite si víkend :)

xoxo
Veronica


Tieto sú parádne. Asi moje naj. Páči sa mi ten pás, alebo opasok, alebo čo to je :D
A tie rukávy sú riadne štýlkové :))


Tieto sú taktiež príjemné :) Farba je krásna, ale mne by sa zišli kratšie :D

Ešte som chcela že doba dodania je celkom prijateľná. Napríklad k nám na SR a susedom ČR to trvá cca 6 až 8 osem dní. Týždeň je podľa mňa v pohode.


P.S. Napíšte mi koment, ktoré sa vám z môjho výberu páčia najviac :)
[EN] Leave a comment which one of these you like the most :)



10 komentárov:

  1. Hello :)
    Cute blog !
    yes I am following you back honey !

    kisses :)
    Patricia

    www.modeinpatricia.blogspot.fr

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty druhé moré šaty jsou nádherné!!! ty se mi líbí nejvíc. :)
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow ,beautiful Dresses! the last one is my Favorite!
    follow new ,mind follow back? :)

    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Thanks so much for following me! I'm now following you back! Happy weekend!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. cool blog :D I follow U back :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I really love the last one, the dress colour is beautiful!
    Much love, Sarah x

    http://sarahamyruth.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very cool! Follow your blog)
    Follow me, if you want)))
    http://karinamalinana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ok we can follow hon!!! I follow ur blog now;)
    kisses

    My bloglovin:
    http://www.bloglovin.com/en/blog/7239751

    My blog:
    http://msanaweber.blogspot.com

    instagram @msanaweber

    give me your links
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super inspirace!:) nejvíc se mi líbí ty první šaty! miluju černou a ta vrstvená sukně působí trošku jako gothic lolita!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...