15. 5. 2013

Mini new in & Waitlist

Annyeong všetci :) Ako sa máme? Dúfam, že fajn. Ja som dnes mala skúšku zo štatistiky a chalan mi dal prvý príklad, kde som sa len sekla, poslal ma domov a ešte mi poprial pekný deň? Ako mala som dosť :D
Myslela som, že dnes stíham nafotiť outfit post, ale môj lepší foťák je momentálne mimo provoz, takže nič z toho :/ Tak som sa rozhodla že napíšem aspoň tento mini postík o drobnostiach, ktoré som si v týchto dňoch pokúpila (neni toho najviac, ale radosť mi to spravilo teda veľkú) a pridala som waitlist, čo sú vlastne vecičky čo som si poobjednávala a teraz na ne pekne čakám :D Inak v tomto som strašne netrpezlivá, ale aspoň že môžem myslieť na niečo pozitívne :)

NEW IN   

   Ano správne :D Klasika, YSL prstienok, ale kedže všetci majú tyrkysový, ja som sa rozhodla pre červený
   a vyzerý veľmi pekne. Yay :o)




Panda hodinky z Tally Weijl. Boli v zľave a pandy sú jednoducho božské, tak som neodolala.



Ja tieto rifle volám že omúčené, veď to vyzerá úplne ako tie pomúkované chlebíky :D




Vždy takto pred letom začínam používať samoopalováky, aby som nevyzerala ako zombína, keď tie prvé dni vyjdem von. Potom keď už je riadne slniečko, tak ho nepoužívam a prenechávam to slnku.
Minulý rok som malá krém, čo bola riadna katastrofa a tá aróma ma naozaj irituje :D
Dnes som si kúpila tento v spreji, tak večer po behu a po pílingu vyskúšam, tak som zvedavá :o



WAITLIST
Voľjaké tigrové plavkobody :D Na ne sukníčka alebo šortky, to bude mňamka a tielkový korzetík. Juj aký je milý :D Obe z Choies.



S kamarátkou, s ktorou teraz v poslednom čase brázdime po online obchodoch, sme narazili na túto kozmetiku. Volajú sa Mua, strašne mi to príde ako taká jemná napodobenina Macu. Veci sú tam dosť lacné, ja som si vybrala ružovú chlpatú posýpku na nechty za tri libri a vodeodolnú linku na oči za libru. Kuknite aj vy, možno vás tam niečo zaujme :)


... a ešte Mac rúž. Už je síce viac menej kúpený, len mi ho musí kamarátka priniesť z Česka.

Dúfam že sa vám aspoň trochu páči dnešný post, snáď zajtra už bude slubovaný outfit post.
Majtre sa krásne :)

xoxo
Veronica

20 komentárov:

  1. i love the swimsuit and the panda watch, perfect!!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great pictures ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your new ins are just gorgeous, love the ring so much!:) Kisses! xo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie hodinky sú teda zaujímave! :D

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hey,
    great stuff. I love the watch most! So cute.
    Love

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A sakra, ty hodinky! A super blog, sleduji!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I love shall we follow let me know XSE
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpovedaťOdstrániť
  8. The accessories are totally adorable Veronica!
    Really cute panda watch! :)

    Hey sweetie! I'd like to invite you on my new giveaway! OASAP is collaborating with lots of fashion bloggers and you can get a chance on mine too, among other giveaways to come (^_^)

    ★♡ New OASAP Fashion Giveaway from CHENMEICAI (^_^) ♡★
    Ice Goddhez x Oasap Monthly Giveaways May #ChaiChenGiveaways
    Win $30+- Clothing from OASAP! Join now!!!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpovedaťOdstrániť
  9. thanks for commenting on my blog love, followed you back xo

    http://gypsywardrobe.blogspot.com.au/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. like the jeans :)

    Xenia
    http://lifeandfashionexplorer.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hey, please check my giveaway out. You can win free clothes from OASAP. Also, if you'd like we can follow each other, just let me know :)
    http://la-lara1.blogspot.com/2013/05/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. thank you, followed you back :)xx

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lovely items!
    Thanks for following me, I'm now following you back ;)

    http://fashionoase.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tie plavky s tigrom sú neskutočne nádherné!
    www.styleofdarina.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...