7. 5. 2013

Pics mix #3

Ahojky :) Ako sa máme? Ja mám za sebou asi najstresovejší deň aký som kedy zažila :/ V škole samozrejme. Zajtra vďaka bohu voľno :) Dnes nám prší, chcela som fotiť outfit, no nevyšlo. Tak som aspoň pridala pár mojích fotiek z instagramu, z telefónu a tak. Majte sa peknéééé :)     xoxo Veronica

V zoo :) A nezabudni sa prirozdene usmievať.

Zelený čaj a levandulová limonáda s Bašou v St. Germain.

Zdravunký šalatík :)

Avon party :D

Ríbezľovo černicoý smoothies :) Vyrobila som iba 2,5 litra :D

Konečne som dorobila moju riflovú vestu :)

Pár kúskov z môjho DIY víkendu.







11 komentárov:

  1. You look lovely in the blue outfit! And the pink shoes and pink tipped hair compliments it well :)

    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. love the nails :)

    would you like to follow each other?
    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great post. Thanks for following us we follow back. Keep in touch
    Kisses from KENYA
    Carole

    OdpovedaťOdstrániť
  4. you are adorable! love the pictures! following you now dear. :)

    http://www.basicsandgold.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Is that a smoothie? Looks so good! The weather here has been so warm and all I have been craving is either some watermelon or a nice berry smoothie! YUM

    Xo, www.heyitslulu.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...