9. 5. 2013

Spring love

Ahojte :) Ako sa máme? Ja som dnes vstala o pol piatej a odvtedy mám takú smolu, že koniec. Našťastie som už doma, tak to snáď nebude pokračovať, ale dnes fakt hrôza :/ Dúfam, že ste na tom lepšie :) Dnešný outfit je farebný, veselý, stvorený na slnečné dni, aké momentálne mávame (síce nie celí deň, ale aspoň niečo). Veľmi by sa k tomuto outfitu hodili moje bledoružové sandálky, bohužial som si nejako pri cvičení poškodila moju ctenú nôžku (irónia jak prasa, kedže mám 41 nohy :D) a málinko krívkám :D, takže by som to asi nezvládla. Fotila som v drdole, ktorý bežne nenosím, lebo mám pociť že sa mi moc nehodí, tak si môžte všimnúť, že na jednej fotke som ho aj zhodila :D Zajtra máme piatoček, aké máte plány? Ja som doma a trošku sa asi kuknem do kníh, kedže už máme skúškové. Ale len trošku a fakt len možno :D Dúfam, že sa vám dnešný post páči. Majte sa peknééé :)         xoxo   Veronica







[EN] Hello everyone? How are you all? Today I woke up at 5.30 and I had the most terrible day ever. I am finally home, so I hope it won't continue. So today outfit is colorful, great for the weather outside. It would look really great with my pink wedges, but I injured my leg during workout, so I can't wear heels right now :(
I am have a bun in here, which I don't usually wear beacuse I feel weird :D, you can see I can't wait to be without it on one pic :D So tommorow is friday, what's your plans? I'll be probably at home, little bit of studying, just a little bit :D I hope you like new post. See you later lovelies :)   
xoxo Veronica






22 komentárov:

  1. That's beautiful, I love your top and the necklace is perfect for a spring look! kisses

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love that op! Looks great on you!

    XO, Imke

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WOW! pretty as always dear! I love everything in this photo!!
    Spring overload!!!
    <3

    love lots,
    Tin
    mypoeticisolation.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeee, mooc hezky outfit :)) ten nahrdelnik mam taky a uplne ho milujuu :)

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvele tetovani! libi se mi kridla:P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. great blog !
    www.3fstreet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. You look stunning! I love the tatto on your foot!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nice outfit,love it! and yes we can follow,follow back ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hey there!
    Thanks for the comment on my blog
    BTW You have such a great blog!
    And this is such a great post :)
    I followed you with GFC, Facebook and Bloglovin' :)
    Hope you can follow me back! :)

    www.glamrocklady.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hey sweetie,
    you look gorgeous,
    I am loving the colour combinations
    & your hair looks lovely in a bun - really suits you!
    Would you like to follow each other via GFC, instagram, twitter and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back
    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I'm following you back now sweetie,
    Thank you for your lovely comment :)
    Speak soon,
    Have a great day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hey,
    I love your top. Looks amazing.
    Love

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hey, dear Veronica, thank you for the nice comment :)) I like your blog and I follow you with GFC. Have a nice day.

    Kisses,

    Xenia
    http://lifeandfashionexplorer.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. I adore your hair its lovely :)
    daisyandmints.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. hey there! you look fab! love your top and necklace!
    thanks for following me, it was a pleasure to follow you back on gfc and bloglovin!

    with love, Lory xoxo

    http://nomoneyforhighfashion.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. You look great,love the colors!
    www.modavracha.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Lovely blog and post dear.
    Would u like to follow each other?
    kisses,
    http://keepitstylishandsexy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. i really love this outfit!
    kiss from Italy

    www.theblendstyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...