20. 5. 2013

Today's outfit

Annyeong všetci :) Ako sa máte? Dúfam, že skvele. Akurát som prišla z balkóna, kde som sa učila na škúšky a fajne ma slnko chytilo ^_^. Dnes len takýto rýchly outfitík, kedže som bola len sama vonku (reštoknúť chladničku :D) a nemal ma kto odfotiť. Nové triko Fluch der Karibik (? :D) som skombinovala z vysokými šortkami. K tomu som si treštila  ružové tenisky, opasok a moju milovanú srdiečkovú kabelku :) Neviem aký majú problém okoloidúci voči mojim okuliarom, že sa na mňa divne pozerajú, ale asi je to tým že sú super cute :D No a nakoniec tyrkysový-lebkový prsteň. Dnešný deň bol celkom slnečný, tak som si vlasy dala do drdolu, aj keď teplo mi bolo tak či tak :D Dúfam, že sa vám dnešný quick outfit pozdáva. Majte sa krásne :o)      xoxo   Veronica






[EN] Annyeong everybody :) How are you? Hope you all good :)
I just came from my balcony, I was kinda studying there for my exams and I am tanned a little bit. Nice :D
So today I decided post this quick outfit, beacuse I was out all alone (restocked my fridge :D), so nobody can took some photos. New Fluch der Karibik t-shirt (? :D) with high shorts, pink sneakers and beloved bag. I don't know why, but people from outside had some problems with my shades, but that was probably beacuse they are super cute :D And in the end tyrkys-skull ring. Okay dears, hope you like my today's quick outfit and I wan to wish you all a great day.
Love you all

xoxo
Veronica







14 komentárov:

  1. Love the pops of color, those shoes are great :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I really like this outfit! Well done! xx

    http://www.fashionnarcissism.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaaa this t-shirt is beautyful. I must have it.
    <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great post, I really love the bright shoes and the tassle top - it's all very summery!
    Much love, Sarah x

    sarahamyruth.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. great post dear, like that outfit
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lovely, lovely, lovely!!! Thank you for your comment. Following you now (#515).

    xoxo
    Louisa
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I heart everything ♥

    xx, Edda
    Win an item of your choice from OASAP at http://eddaiglesia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Cool outfit. cute bag and sunnies. :)
    thanks for dropping by my blog.
    wanna follow on G+ and GFC? Please let me know by following my blog and I'll definitely follow back. ♥

    http://silentbustle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skull ring and sunglasses they are just cute:-)

    Kisses from Ireland
    Ewelina
    xxx
    chiclifestyleofewelina.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I love that outfit<3
    amazing top!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Love the fridge detail! Nice look :)

    Mycrushcouture.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...