27. 6. 2013

Instadiary pics :)

Ahojte :) Ako sa máte? Dnes som pre vás opäť pripravila to najlepšie z môjho instagramu - veronicadelarge. Ako trávite dnešné dni? Ja mám našťastie už dávno voľno zo školy, len občas do robotky skočím. Stále som však závislá na seriály The walking dead, bohužial som už na poslednej sérií, tak neviem čo bude ďalej s mojím životom :D Všetci píšete aké skvelé zľavy sú v meste, no ja sa tu idem zblázniť. Veď počkajte keď bude výplata :D Ano, viem že ste už všetko dobré vykúpili :D Dnes by som mala nafotiť pár fotiek na nový outfit post, tak snáď to výjde, ak nie tak sa určite vidíme pri nejakom inom príspevku.
Majte sa krásne :)                    xoxo   Veronica



[EN] Hello everyone. How are you? Today's post is about another pics from my instagram - veronicadelarge. How do you spend these days? I am free from school for a long time (thank god), only work some days. But I am still obssesed with The walking dead, too shame I am watching last season, I don't know what I am gonna do with my life then :D I will probably make some pics for outfit post today, if not, see you with another post. Take care :)
Love you all

xoxo
Veronica





12 komentárov:

  1. I love this high-heeled shoes. :) !

    xx, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky!!! Sledujem ťa na instagrame :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cool pics! Amazing tattoo!

    New post: http://themilkandmint.blogspot.it/2013/06/long-skirt.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ciao bellissima! Nadherne fotecky!!! No ty zebrovany mokasinky jsou UZASNE a tvoje nehtiky miluju, ty vis, ze jsem na ne ulitla ;)!!! Krasny den. Xoxo V.V.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. užasný fotky!:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Very nice photos ;>
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. love your zebra shoes! <3

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. píšeš vtipne a na všetkých fotkách máš skvelé oblečko. tiež také chcem.^^ follow.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. maš prekrásne topánky! a arizona ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...