30. 6. 2013

Leather chick

Ahojtééé :) Prajem krásnu nedelu všetkým. Predvčerom ma opustila celá rodina na celý týždeň, tak mám celí dom pre seba. Neskutočne si tieto chvíle užívam :D Včera som cez obedovú prestávku v robote skočila do obchodov, no nenormálne veci som ponachádzala. Tá polhodinka mi fakt nestačila, len čo som bola nervózna, ale stihla som si kúpiť sandálky, sukňu a tričko, pričom som si ani jedno neskúšala. Až doma ma potešilo, keď som zistila, že je mi všetko dobré :) Na dnešný outfit post som zvolila army-leopard koženú budničku z H&Mka, koženú sukňu, korzet a kožené topánky. Počas fotenia ma riadne doštípali komáre a to boli len dve hodiny po poludní :D Jednu mrchu som našla jak mi saje priamo zo žili, ako drzosť podľa mňa. Dnes som nejaká rozkokošená a mám strašnú chuť písať, ale nebudem vás nudiť :D Tak len dúfam, že sa vám dnešný outfit páčí a prajem pekné ukočnenie víkendu a príjemný začiatok nového týždna :)))
xoxo    Veronica







skirt - Zara,  corset - Tally Weijl,  jacket -H&M,  heels - topanky.sk





13 komentárov:

  1. sa smejem na popise :D super outfit, štýl! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. povedený outfit!! prostě si to skvěle zkombinovala :-)) a ty boty - awww :O
    MiA ♥ http://youngchick.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prečo nepíšeš do popisu odkiaľ sú veci? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, zabudla som. Dopíšem. Inak to píšem všade :)

      Odstrániť
  4. super!!! nemáš chybu dievča :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. woohoo, celý dom pre seba, zorganizuj party a pozvi ma.:DD skvelé topane a sukňa.<333

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzeráš naozaj super a tie topánočky :)
    wow!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. your outfit is so stylish
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice outfit.And you are very beautiful.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. úžasná sukně, moc Ti to sluší! :)) ♥

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...