10. 6. 2013

New in

Annyeong priatelia :) Ako sa máme? Dnešný post je o nových vecičkách v mojom šatníku ako som sľúbila. Dnes som mala ísť nakupovať, ale nejak som si splietla dátumy výplaty :D Čiže sa dnes nakupovanie nekonalo :/ Chcela som, že to pofotím všetko naraz, ale tak aspoň budú dva new in posty :)  Dúfam, že sa vám moje nové úlovky páčia, mne osobne spravili obrovskú radosť. Najnovšie si robím zoznam, čo všetko potrebujem (resp. chcem :D) a pomalinky vyškrtávam :D Ale nebojte sa, nie je to zoznam typu wc papier :P
Každú fotku vám okomentujem :) Majte sa krásne :o)   xoxo   Veronica


Tričko s Tally Weijl. Musím povedať, že som za extravagatnejšie tričká, ale toto je skvelé padavé a holé rameno tomu dodáva šmrnc :P


Loafers s Gate. 


Mint svetrík taktiež s Gate.


Milunké tieko z H&M :)


No, minule som vám objavila jeden obchod, ani za máriu ma nenapadlo sa kuknúť ako sa volá :D Ale majú tam docela fajn vecičky za super ceny. Ale určite tam ešte pôjdem. Čiže košielka "I can't remebmer which brand" :)
(Btw skladanie tričiek nie je moc moja parketa a mamina nebola doma :D)

Obrovské žlté tričko z H&M :D


Ľahká bundička z H&M, strašne som sa do nej zamilovala, proste som ju musela mať. Maximálne štýlová :D

Leopardie okuliare z Romwe a neon lak od Natálky :-*

Galaxy suknička z Romwe

Náhrdelníky : 1. New Yorker, 2. eFoxcity.com, 2. Tally Weijl.












15 komentárov:

  1. Wow, mint sweater is really nice :) Looove it :*
    Hugs :*

    http://secretlypralines.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné věcičky :) Moc se mi líbí ty mokasínky, jsou roztomilé :)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great purchase!
    All the pieces are gorgeous.
    Kisses.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. píše sa Z kadiaľ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skirt skirt skirt <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý článek, hlavně ty botičky jsou úžasné:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvělé věci :) moc mě zaujaly ty brýle z Romwe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi pekné veci, najviac zaujalo tričko z Tally. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. We like everythnig but we love the t-shirt by H&M!
    inatrendytown.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gorgeous items! I am in love with loafers <3

    I follow you via GFC.
    You would made my day if you follow me back <3
    Have a nice day xoxo
    muffliato9.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...