5. 8. 2013

Čo je nové? / New in

Ahojte :) Dlhšie som nič nepridala, lebo som nemala moc času, ale na druhej strane som skoro stále doma, preto som nepridala žiadny outfit post. Ale dnes aspoň pridám pár fotiek vecičiek čo som si teraz pokúpila. Neni toho veľa, ale spravilo mi to radosť a aspoň ten blog až tak neflákam :D Takže máme tu biele šatičky a korzet z TW, sukňu a krátku košielku z Calliope, tričko z NY, prstienky a náramok z I AM (všetko po eure :o ) a konečne mi prišla aj moja milovaná kabelôčka z www.svetshopaholicku.cz - volám ju Rosita. Snáď sa vám vecičky páčia a dúfam, že čoskoro pridám aj nejaký ten outfitík. Majte sa pekne :)    xoxo Veronica







[EN] Hello :) So it's been a while I add some post in here. I was busy, but on the other hand I am still home, so that's why there is no outfit post. But I decided that I add some pics of my new stuff at least. It is not that but, but it made me happy and I can write something for you guys. So, the dress and corset are from TW, skirt and short shirt :D are from Calliope, shirt from NW, jewellery from I AM (1E per piece) and my gorgeous  bag finnaly arrived from this czech site - I call it Rosita. Hope you like my new in and I hope I'll add outfit post soon. Have a nice day guys :)

xoxo
Veronica


19 komentárov:

  1. Skvělé kousky jako vždycky :) Líbí se mi úplně všechno :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, ten krátký top je z Tally? Musím se tam kouknout! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, len sa obávam, že už nebude, totok bol úplne posledný a aj iné číslo čo nosím, ale neodolala som :D

      Odstrániť
  3. Ty šaty jsou krásné a kabelka aka Céline také!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love sherts <3
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. luxusní, ty šatičky jsou boží :))

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. o kabelce uvažuji už delší dobu.. je materiál kvalitní? :))
    jinak moc chválím prstýnky a korzet ♥

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Love the white dress, your rings and the bag!
    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nejakej takovej korzitek uz dlouho shanim, ale porad se mi zadnej dost nelibil :D tenhle vypada super.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. náádherný věci♥ krásně si pokoupila:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne veci ♥

    http://sajmafashionsecrets.blogspot.sk/ (na mojom bloogu práve prebieha giveaway, pridaj sa :)

    OdpovedaťOdstrániť

  11. My daughter experienced just originate from a buying journey using a buddy who's organizing to acquire married. On this journey they had been intended to choose out the bridesmaid dresses. The initial issue grew to become obvious when she noticed the value in the dress the bride experienced picked out. The cost was really higher so she plus the other attendants pointed this out towards the bride. Nonetheless, the bride wouldn't pay attention to her and taken care of this was the dress she wished them to put on.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...