28. 8. 2013

New puppy!

Ahojte :) Možno ste si všimli, že som dlhší čas nepridala nijaký outfit, nuž bude tým, že som stále doma a starám sa o nášho nového miláčika! Júj, áno máme šteniatko. Mal by to byť kokršpaniel, ale mám ciťáka že je ešte s niečím líznutý. Má 6 týždnov (alebo sedem? neviem teraz) a volá sa Leo. Je absolútne chrumkavý a spáva so mnou v posteli :D U mami mám už môjho veľkého zlatého retrivera Samaru a u otca Lea. Nuž, nie je to také ľahké ako som si myslela :D Pre človeka, ktorý sa v noci nezobudí ani na tú najsilnejšiu búrku, je naozaj ťažké vstávať 2x do noci :D Pridala som pár fotiek, aby ste si nemysleli, že to tu zanedbávam. A aj video, nič moc, ale snáď poteší :) Majte sa krásne :o)   xoxo Veronica







[ENHello everyone :) So if you can see I didn´t post any outfit for a long time. Well that´s beacuse I am still home takn care of my new puppy! Yes, I have a puppy :D It is a spaniel, but I think it is something more :D
He has 6 or 7 weeks (not sure) and his name is Leo. He is soooo freaking cute and he is sleeping with me in my bad. I aslo have a golden retriver Samara at mum´s place and Leo at dad´s. Well, it is not that easy as I thought. Waking up 2 times in night is really hard for me :D I added a few photos for you and a short video just for joy :) Love you, bye :o)

xoxo
Veronica


7 komentárov:

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...