6. 9. 2013

I've got two tickets to Iron Maiden, baby.

Ahoj :) Pekný piatkový podvečer prajem. Dnes som spravila poslednú skúšku, tak som veľmi rada. Ako som už včera spomenula na instagrame, dnes vám pridávam nový outfit post. Myslím si, že je celkom jednoduchý, nebyť pár doplnkov. Trblietavé topánočky som mala už vo viacerých postov, nuž patria medzi moje naj a čo narobím, keď idú ku všetkému? :D Dúfam, že sa vám dnešný outfit páči, dole ešte nakuknite na Romwe zľavičky :) Majte sa :o)         xoxo Veronica








shirt - Romwe, skirt - TW, heels - Stradivarius, bag - A.CH


Romwe flash sale!!!

Only 48 hours!  All for $19.99.







10 komentárov:

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...