2. 9. 2013

We gonna let it burn

Ahojte :) Tak som si konečne našla čas nafotiť nejaký ten outfit. Psík mi dá naozaj zabrať, ani len pri tom fotení mi nedal pokoj :D Už vám škola začala? Mne až cca o dva týždne, ale ešte mám jednu skúšku :D Držte palce. Dnešný outfit je tak trošku športový. V poslednom čase stále nosím tieto biele tenisky. V minulých nákupoch som ich kúpila za 4 eurá (pôvodná 30 e) skoro som odpadla :D Nuž, dúfam že sa vám outfit páči :) Prajem pekný deň :o)    xoxo Veronica









shirt and sneakers - Pimkie, stockings - Romwe


[EN] Hello :) So finally I have some time to make an outfit post. My new dog keeping me really busy, even when I was shooting this he didn't leave me alone :D  So today look is kinda sporty. I just bought these sneackers in sale for 4 euro ( 30 e before) I almost died :D
Well I hope you like my outfit and I wish you a good day :)

xoxo
Veronica





15 komentárov:

  1. you look stunning !!!!

    xoxo

    http://melislicious.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to skvěle!! Takové tričko sama hledám! :-)

    http://www.blondiever.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. AMAZING is the word for you...
    Such a cute pup..
    I am hosting my first ever giveaway, you can win $30 clothes, would love if you can enter
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/08/my-bday-ahai-shopping-giveaway.html
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Thanks for visiting my blog! I think i'm already following you :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fajn outfit,ale nelíbí se mi k tomu ty boty.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nadkolienky su skvele a take nakupy vzdy potesia. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tento štýl sa mi veľmi páči a aj na tebe vyzerá skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Omgosh your puppy is adorable! I recently stayed at my aunt's and she has a small black lab puppy and he is definitely a handful!
    & i don't even need to comment on how much I love the thigh highs! ;)
    xx Corinne
    http://cateyesandthighhighs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great photos. So cute with the dog :)
    Would you like to follow each other via gfc, bloglovin and/or facebook? Let me know and I'll return the favor :)

    www.overdivity-fashion.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komenty :) Rada navštívim tvoj blog tiež, môžme sa aj vzájomne následovať.
Thank you for your comments :) I love to visit your blog too. We can also follow each other :) xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...